Određivanje i definisanje boje prehrambenih proizvoda

OPIS

Sadržaj ove publikacije odnosi se na spoznaju osobina svetlosti i boje, psiholoških procesa uključenih u vizuelnu percepciju boje, kao i brojnih komponenata i promenljivih sa kojima se suočavamo u procesu određivanja boje prehrambenih proizvoda. Monografija se sastoji iz dva poglavlja: 

1. poglavlje – Principi, odnosi se na sagledavanje značaja boje, osobina svetlosti, boje kao prirodne pojave, osećaja koje boja izaziva u ljudskom oku, kao i načina definisanja boje, shodno postojećim kolornim sistemima za boju. 

2. poglavlje – Primena, odnosi se na prikaz mogućnosti vizuelnog i instrumentalnog određivanja boje, sa prikazom nekih od faktora koji utiču na njihova određivanja, geometrije posmatranja i pozicije delovanja osvetljenja, kao i prikaza osnovnih principa/razlika pojedinih metoda određivanja i prikaza primene nekih od instrumenta najčešće primenjivanih u postupku određivanja boje prehrambenih proizvoda.

Cena knjige:

1800

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.